Search
Generic filters
Exact matches only
  • 0

    Krepšelyje nėra produktų.

Sąlygos

Pirkimo taisyklės

Parduotuvėje galiojančios pirkimo sąlygos ir taisyklės

  1. Prekių pristatymas

1.1.  Užsakymas vykdomas po visiško atsiskaitymo su mumis. Kai prekė yra sandėlyje, įsipareigojame ją pristatyti per 3–5 darbo dienas, kitu atveju apie prekės pristatymo terminą informuosime asmeniškai.
1.2.  Jeigu prekės mūsų sandėlyje nėra ir ji pažymėta kaip užsakomoji, jos pristatymas gali trukti nuo vienos savaites iki mėnesio. Išskirtinais atvejais pristatymo terminas gali skirtis nuo kitų aplinkybių (pvz., muitinės).
1.3.  Užsakytas prekes, kurias turime sandėlyje, mes išsiųsime tą pačią darbo dieną, sulaukus apmokėjimo ir jei apmokėjimas matomas ne vėliau kaip iki 15.00 val., kitu atveju jūsų prekes išsiųsime kitą dieną.
1.4.  Mes (t.y. pardavėjas) pasiliekam teisę, jog išimtinais atvejais prekės pristatymas gali vėluoti, dėl nenumatytų aplinkybių. Taip įvykus pardavėjas įsipareigoja kuo greičiau jus informuoti apie prekės vėlavimą bei nurodyti tikslų pristatymo terminą.
1.5.  Užsakymai siunčiami diskrečioje apsauginėje pakuotėje, jog prekė nebūtų pažeista.
1.6.  Jūsų išsirinkta prekė bus supakuojama į specialiai pagamintą pakuotę ant kurios bus nurodomi siuntėjo bei gavėjo nurodyti adresai.

  1. Privatumo politika

2.1.  Visi iš pirkėjų surinkti asmens duomenys tvarkomi LR nustatyta tvarka.
2.2.  Visi surinkti duomenys apie jus ir jūsų pirktą prekę niekada nebus perduodi trečiosioms šalims ar panaudoti kitais negarbingais tikslais.

  1. Pardavėjo atsakomybė

3.1.  Mes neprisiimame atsakomybės už padarinius, jei jų atsirado dėl to, jog jūs pateikėte neteisingus duomenis apie save.
3.2.  Nesame atsakingi už mūsų parduotuvėje esančias nuorodas į kitus tinklalapius, juose pateiktą informaciją ar kitą vykdomą veiklą.
3.3.  Pasiliekame sau teisę bet kada sustabdyti savo veiklą ar ją pakeisti nieko apie tai neįspėjus.
3.4.  Įsipareigojame pristatyti jūsų užsakytą prekę tuo adresu, kurį jūs nurodėte atlikdamas užsakymą.
3.5.  Pasiliekame sau teisę pakeisti jūsų užsakytą prekę į analogišką (jei tuo metu neturime jūsų pasirinktos prekės) arba grąžinti jūsų sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas.

  1. Pirkėjo atsakomybė

4.1.  Jūs atsakote už visų savo pateiktų duomenų tikslumą.
4.2.  Prisiimate visą atsakomybę už visus savo atliktus veiksmus mūsų elektroninėje parduotuvėje.
4.3.  Jeigu jūs nesusipažinę su taisyklėmis – neturite teisės apsipirkti šioje parduotuvėje. Bet kokiu atveju yra laikoma, kad jūs susipažinote su taisyklėmis, kai jūs atlikdamas užsakymą, pažymėsite varnelę ties punktu „Su taisyklėmis susipažinau ir sutinku“).

  1. Prekių grąžinimas

5.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos  vadovaujantis Lietuvos Respublikos vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus, žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

5.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 5.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
6. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
–  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
–  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
–  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
–  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
–  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 6. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
9. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

  1. Tuo metu, kol prekė yra grąžinama ar keičiame už ją atsako pirkėjas, taip pat, grąžinimo ar keitimo išlaidas turi pirkėjas, mes padengsime transportavimo išlaidas tik tuo atveju, jei gavote ne tokią prekę, kurios pageidavote, ar kitaip netinkamą naudoti. Kokybiškos užsakomosios prekės nėra grąžinamos.
  2. Neteisminis ginčo sprendimas

11.1. Jeigu jūsų netenkina mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, jūs galite pateikti mums rašytinę pretenziją e-paštas: info@shtorm.lt, kurią išnagrinėsime ne vėliau kaip per 30 dienų. Jeigu atsakymas jūsų netenkins, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/.

Tarnybos pavadinimas Adresas Kontaktinė informacija
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba Vilniaus g. 25
Vilnius, 01402
Lietuva 
E. pašto adresas:

tarnyba@vvtat.lt

Interneto svetainė:

http://www.vvtat.lt

Telefonas

+370 5 262 6751

 

Metų patirtis

Vieni garsiausių prekinių ženklų

Nuosava serviso ir remonto bazė

Garantinis ir pogarantinis servisas

© 2020 Visos teisės saugomos | UAB Shtorm

Sukurta: PictureIDeas

×

Turite klausimų?

Jūsų asmens duomenys yra renkami ir tvarkomi, siekiant įvertinti Jūsų poreikius ir pateikti UAB „SHTORM“ tinkamiausią pasiūlymą. Užpildydami šią formą, Jūs sutinkate kad su mūsų "Privatumo Politikoje" aprašytomis taisyklėmis